Uncategorized

thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yapmak ciğerin en geniş kullanılan sayısal pazarlama kanallarının teferruatlı meşruhatını horda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en kadim ve en âlâ bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu temas noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak ciğerin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri başlangıçarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine irtibatlar ve uran özetler ya da iş özetleri üzerine veri ciğererebilir. E-postalarınızın elden silinmek adına açılmasını ve okunmasını tedariklemek ciğerin mesabe tutmak ciddi önem taşır. Kişiye özel ciğererik ve nazarıitibar çekici teklifler katılımı çoğaltmak konusunda çok işleme yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla yanında çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene sağlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en tabütüvanlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Sefa ve istikşaf ciğerin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C ciğererik pazarlama stratejilerinin yıllardır korner taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, hapishaneğinizi daha ziyade insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık teşvik edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nazarıitibar çekici şekilde tutmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, sınırlı bir garaz kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize ilişkindır. Feysbuk hala dünyanın en balaban toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile ilişkilantı sağlamak ciğerin harika bir belde. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı ciğererik türlerine mevla olsa da bütünü olabildiğince videoteyp/tasvir odaklıdır. Bu nedenle ciğererik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden ne bozmak istediğinizi her çağ dide önünde bulundurun ve buna gereğince aranjman kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği ciğerin, pazarlamacılar var olan her platformdan en âlâ şekilde istismar etmek ciğerin sayısal pazarlama taktiklerini kadimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha ziyade deli dolu kullanıcıya mevla. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında endamsız düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Lakin toplumsal medyada evetğu kadar mesajlar endamsız ve öz olursa hatırlı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak dayanıklı ciğeraziz endamsız düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif ciğererebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nazarıitibar çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, hapishaneğiniz garaz kitlenizin yalnızç ve nazarıitibar düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme ciğerin mesabe sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, salık bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal sefer kartları kadar ciğererikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün ciğereriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, kontrol sonuçlarında daha koca sıralarda ve daha kesif görülür, hapishaneğinize trafik artışı sağlamlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna ilişkindır. Web hapishaneğinizde âlâ mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha ziyade sözcükten oluşan ifadeler) tutunmak SEO’nuzu daha âlâ hale getirir, trafik ve devirtürme konusunda daha koca skorlar sağlamlar. Faziletli itibarlı üçüncü cihet sayfalardan örgensel irtibatlar çalmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir irtibatya gelen her tıklama ciğerin ödeme kuruluşlır. Taharri motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin ciğererik akışlarında hayallenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), balaban tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve ilişkilantı göstermesi ciğerin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çaldatmaışmasıyla tanılamatabilir. Ayrıca web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme oranını (daha ziyade tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir